In philosophy the "objectivists" hold that human experience is an illusion
emanating from brain structures and chemistry. Their opponents, the
"relativists," hold that human experience is just a product of one of
the many cultures, histories and languages. Underneath the variety
there is nothing at all. (215charactor)
哲学において、「客観主義者」は人間の経験が脳構造と化学的性質から生じている幻想であると考えます。彼らの敵(「相対論者」)は、人間の経験がちょうど多くの文化、歴史および言語のうちの1つの産物であると考えます。多様性の下に、まったく何もありません。
In
philosophy the "objectivists" hold that human experience is an illusion
emanating from brain structures and chemistry.
哲学において、「客観主義者」は人間の経験が脳構造と化学的性質から生じている幻想であると考えます。
Their opponents, the
"relativists," hold that human experience is just a product of one of
the many cultures, histories and languages.
彼らの敵(「相対論者」)は、人間の経験がちょうど多くの文化、歴史および言語のうちの1つの産物であると考えます。
Underneath the variety
there is nothing at all.
多様性の下に、まったく何もありません。
ジェンドリン,E.T. (2007).導入(イントロダクション),フォーカシング[新しいイントロダクションを伴う再刊行物]. ニューヨーク:バンタムブックス http://www.focusing.org/gendlin/docs/gol_2176.htmlから
Gendlin, E.T. (2007). Introduction. In Focusing [Reissue, with new introduction]. New York: Bantam Books. From http://www.focusing.org/gendlin/docs/gol_2176.html
Gendlin, E.T. (2007). Introduction. In Focusing [Reissue, with new introduction]. New York: Bantam Books. From http://www.focusing.org/gendlin/docs/gol_2176.html
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